2019. december 23., hétfő

Nemkarácsony




Miután családilag csírájában fojtottuk el a húsvétot, csak idő kérdése volt, hogy mikor válik a lustaság martalékává a karácsony is. Én egyébként mindkét ünnepet makacsul szeretem, még ha nem is a szokványos módon megülve. Persze lehet azt mondani, hogy mi döntjük el, mikor van ünnepnap. De sajnos annyira hajtós világot élünk, hogy ha nem tűzünk ki pihenőpontokat és nem adjuk meg a módját bárhogyan is, észrevétlenül fog kiperegni a kezünkből az idő. 
 Alapvetően minden ünnepet szeretek, még a hamvazószerdai homlokmaszatolást is. Bármilyen eseményt, ami egy kicsit kiemel bizonyos napokat a többi közül. Elég a karácsonyi elmebajból, nem lesz ajándékozás, mi aztán nem adjuk meg magunkat a csengettyűszónak, de nem ám. A csajok azért megkapták a szigorúan nemkarácsonyi ajandékukat! És megint vettünk új társast, illetve kiegészítőket a Dixithez.
Bevásároltunk a nemkarácsonyi menühöz még tegnap, a lányokkal. Ma még tettem egy kört a Lidl-ben és akkor pillantottam meg a sokak által inkriminált vegán burgert a leértékelt áruk közt. Rögtön vettem négyet. Nem is lehetne ennél jobb jelképe ennek a meg nem ült ünnepnek. Jólesik a téli szünet meg a munkaszüneti nap, de az ünnep lelke valahol még kering az éterben. 
A burger egyébként egészen ehető volt, talán egy kis csemegeubit es mustárt még elbírt volna. A "hús" semmivel nem volt rosszabb, mint egy átlag hamburgeresnél.
Nagyon hajtós volt ez a december ezzel a két szombati munkanappal, évvégi hajrával. Most igazán jólesik egy kis pihenés. A tárgyak cinkos-gonosz természete miatt ma este zárlatos lett a sütőm, úgyhogy idén már nem lesz nagy sürgés-forgás a konyhában. Volt egy megérzésem ( vagy csak lustaság? ) és vettem a Lidl-ben beiglit. Még szerencse, hogy a szülinapi tortát meg tudtam sütni tegnap. Igazi ünnephez igazi süti. 

Nincsenek megjegyzések: