2018. június 23., szombat

Mézes-mustáros

Régóta családi kedvenc ez a tésztaétel. Eddig pulykamellel főztük, de szerintem nyúlhúshoz is illik az ízvilága. Most hús nélkül is megfőztem, szerintem teljesen jó. Gyors és ízletes.

Vajon megpároltam két csomag újhagymát (póréhagyma még jobb, de most nem volt), 
fél kiló gombát szeletekre vágtam, 
3 almát felkockáztam
sóval, borssal, tárkonnyal (kakukkfűvel is jó) fűszereztem és együtt pároltam egy kicsit ezeket
3 ek mustárt, 2 ek mézet hozzákevertem
1 ek liszttel és 2dl tejszínnel behabartam
együtt rottyant még egyet-kettőt és kész is.

Ha hússal készül, nem kell bele liszt, mert a hús rostjai között felszívódik a felesleges nedvesség és ilyenkor persze a hússal kezdődik minden. Valami szerényebb ízű sajt illik a tetejére, cheddar, edami, stb. 

Nincsenek megjegyzések: