2014. december 28., vasárnap

Ez van.

Lehet, hogy tévedés volt ez az egész masszőrösdi . Nem tudom jól eladni magam. Lehet, hogy ideje lenne szembenézni a ténnyel, hogy az se egy nagy szám, ahogy masszírozok, meg nincs is rá igazi igény. Az embereknek nincs pénze, és a testükről egyébként se hajlandóak tudomást venni. Megtömik mindenfélével aztán lesz, ami lesz. Nem önigazolásképpen, de annyira örülök, hogy megtanultam ezt a kétféle masszázst, napi szinten látom, mennyire jót tesz a családtagoknak. A lányoknak még inkább lazító, kényeztető, Lacin látom igazából, mennyire jót tesz, mennyivel erősebb, ruganyosabb a rendszeres masszázsnak köszönhetően. Ez van. Az a baj, hogy semmilyen szempontból nincs legalizálva a tevékenységem. Nincs állandó helyiségem, az irodám egy átjáróház. Ide-oda szoktunk bezárkózni, ha valaki masszíroztatni jön. Meg aztán mindenki nagyon tart a félreérthető helyzetektől. Szóval ebben a formában ez nem megy és kész.

3 megjegyzés:

Alma írta...

Januárban más lenne a kép, februárban meg pláne.Nagyobb most a forgalmam, mint karácsony előtt.Egyből senki nem lesz legális, csak kb. 1 év után.Csinálj névjegykártyát, FB oldalt, használj különleges anyagokat, nadimasszázst, amit kevesen csinálnak.
Ne hagyd abba!

ixchel írta...

Nem akarok nagy forgalmat. Legyen minden héten két-három vendégem és kész. Érdekes, mikor eljutok addig a pontig, hogy lemondok az egészről, mindig történik valami. Most például egy kolléganőm, akit régebben rendszeresen masszíroztam, nem csak magának kért masszázst, de aznap a sokízületi gyulladásban szenvedő szomszédasszonya is kért egy teljes testmasszázst, akit szintén régebben masszíroztam. Szombaton megyek a hölgy lányához, meg annak a férjéhez. Na ettől félek is kicsit. Másrészt: lassan elkezdenek kézről-kézre adni. Én is a különleges anyagok mellett voksolok, nem szívlelem a gagyit.

ixchel írta...

Elkezdtek lassan kifáradni az önfeláldozó háziasszonyok. Mondjuk meg kell, hogy mondjam, tegnap nekem is annyira fájt a hátam este, hogy bőgni tudtam volna, ez a hónapok óta elhanyagolt testedzésnek köszönhető, a gyenge has- és hátizmoknak. Mától mindennapos testnevelést írtam elő magamnak. Lehet, hogy masszíroztatni is elmegyek végre, úgy kéne már, mint egy falat kenyér.