2012. június 4., hétfő


Mindig is szórakoztattak az enyhén zakkant emberek, de csak bizonyos távolságból. Éppen ezért megrázó élmény régi baráttól a szabadkőműves világuralmi törekvésekről hallani. Vagy az én flegmámon szenved hajótörést megint valami fontos információ, vagy tényleg mellékvágányra sodródott az ex-hitgyülis barátja és annak agymenései által az én két lábbal a földön álló, talpraesett barátném. Mikor egy Kossuth rádiós ifjúsági műsorban is a szabadkőművesek kezét látja, az nem jó jel. Vagy tényleg nincsenek véletlenek és ilyen ügyesen manipulálnak bennünket? Az a baj, hogy nem hiszek abban, hogy ennyire körmönfontnak kellene lenni, hiszen a  cél nem az, hogy mindenki szabadkőműves legyen, hanem a pénz és a hatalom. Miért kellene ehhez a színre lépni? 
Vagy a világhálón terjedő Vodafone reklám, benne Balázs, mint az Antikrisztus??? Most komolyan. Egy reklámnak rövidnek kell lennie és hogy a megfelelő hatást elérje, a szimbólumok nyelvén beszél. A beszűkült gondolkodású ember persze mindenbe azt lát bele, amit akar. 
És a denveri repülőtér? Ugyan már.
Ma kimentünk Ákossal a tóhoz. Nem a strandra, hanem a horgásztóhoz, mert ott akart rajzolni, én meg a felhőket fényképezgettem a telefonommal. Olyan gyönyörű, harapnivaló felhők kavarogtak az égen, élmény volt nézegetni őket, éppen mire is hasonlítanak. Felhő-Anubiszok, sárkányok, szárnyas oroszlán, papucs orrán pamutbojt. Hátha éppen az élet, az anyagi világ a legnagyobb csoda, amit átélhetünk? Még ha csak káprázat az egész, akkor is megéri, hogy itt lehetünk.

2 megjegyzés:

ajsa írta...

Ilyen "jellegű" barátnőm nekem is volt, pontosan ma sem értem, milyen szekta szerű valamihez csatlakozhatott... több, mint 2 éve nem beszéltünk már. :(

ixchel írta...

Eleve veszélyes, mikor valaki azt mondja magáról: jó emberismerő vagyok. Ilyesmit tizenévesen mondogat az ember, aztán rájön, hogy ennél bonyolultabb az élet. Nem érzünk rá mindenkire, illetve részleteket megsejthetünk, de hol van ez az "ismerettől".
Vagy ha valaki nagyon szeret kombinálni, az persze nem baj, csak kell egy ellensúly, kontroll, különben eluralkodik az emberen a félsz. Az élet szövedékét teljes egészében sajnos nem láthatjuk át, perspektíva híján.