2017. december 14., csütörtök

9 növény, ami nemhogy bármit, még engem is túlél




Íme a túlélők csapata a siralomháznak nevezett ablakpárkányon. Azért merek egy bejegyzést szentelni ennek a témakörnek, mert büszke vagyok arra, hogy növénygyilkosból, sőt: növény-sorozatgyilkosból ennek a 9 szobanövénynek a tulajdonosává léphettem elő. A képeken látható, hogy azért rögös volt ez az út, és még nincs vége: felkopaszodott szárak, itt-ott barna levelek jelzik, hogy ide igazi Rambo-félék kellettek. Akárhogy is, az ablakpárkány tele van növényekkel, akik nemcsak hogy túlélték a hektikus öntözési szokásaimat, de vadul virágozni kezdtek. Nem tudok növényül, lehet, hogy ez már a hattyúdaluk? Remélem, nem.


Zámia


 Törpe anyósnyelv 



Ez valami extra vitalitású pozsgás, nem leltem a nevét...


Kövirózsa



Ez korallvirág, ilyen különleges virággal


Lila levelű izé, az elsők között kaptam, több, mint egy éve


Ez meg a lilalevelűnek a virágja, még bimbósan


Aloe vera


Nemtommi, az OBI-ban vettem, mert cuki.

Nincsenek megjegyzések: