2014. december 9., kedd

Flegma

A gyógyszergyárak részvényeinek az árfolyama biztosan nem a magamfajták miatt fog az egekbe szökni. Ha meg is veszek ezt-azt, egyszerűen elfelejtem bevenni. Egyhavi porcerősítő nekem egy évig elég (így persze nem sokat ér).A fogamzásgátló tabletta szedését sem elsősorban egészségügyi okokból hagytam el - életveszély volt... De most: két hete szedek (többé-kevésbé) napi rendszerességgel egy B6 vitamin-gingko giloba-magnézium komplex (és forte) készítményt. A hatás lenyűgöző: sokkal kiegyensúlyozottabb lettem, valahogy minden gördülékenyebb lett, olajozottabb. Ma (!) megnéztem az összetételét, kis cseles. Nem csak a fent említett összetevőket tartalmazza, hanem macskagyökér-kivonatot is. Lehet, hogy nem vettem volna meg, ha figyelmesen elolvasom a doboz hátoldalát a Rossmannban, de most már mindegy. Így is jó.

6 megjegyzés:

Alma írta...

Én a hajamra vettem ilyesmit, eddig 1 szemet vettem be 1 hét alatt.
A porcerősítőből egy dobozzal évekig elvagyok, kivéve, ha nagyon fáj a térdem, akkor 2 szemet veszek be egy hátig és hatásos!

ixchel írta...

Szóval családi vonás...

ixchel írta...

Viszont ez tényleg megéri! A menzesz előtti hangulatingadozásaim teljesen megszűntek, még a közvetlen családtagjaimmal is jófej voltam. Ez persze szánalom, (mármint hogy ehhez ilyen külső segítség kellett), de igaz.

Alma írta...

Általában jól vagyok, de amikor végig zokogom az Így neveld a sárkányodat 2-őt, és nyakába borulnék bárkinek az utcán bőgve menzesz előtt egy nappal...mi is a neve ennek a cuccnak?

ixchel írta...

Magnézium B6 Gingko forte dr.Chen

Alma írta...

A dr.Chen cuccok jók