2014. június 21., szombat

"Sikertörténet"



Sejtettem én, hogy nem lesz egyszerű ez az Erzsébet programos családi nyaralás...Így zajlott:

- március végén meghirdették a rendvédelmi szervek dolgozóinak a pályázati lehetőséget. Nagyon kedvezően hangzott: személyenként teljes ellátással 5000Ft egy hét nyaralás, szerte az országban.
- mi azonnal regisztráltunk, beszereztem a munkáltatói igazolásokat, beszkenneltem, beküldtem
- 3 nap múlva lezárták a programot, annyian jelentkeztek
- csend
- április végén kaptunk egy e-mailt, amiben közölték, hogy technikai hiba folytán nem került rögzítésre (!) egy munkáltatói igazolás, egy héten belül pótolhatjuk (ezt az igazolást utólag csapták a pályázati feltételekhez, ha annak idején kellett volna, a hiányában nem is tudtunk volna regisztrálni.) Ezen az igazoláson az ún."dolgozói mutatószámot" állapították meg, egyebek mellett nyilatkozni kellett a munkáltatónak a munkahelyi teljesítményemről, hogy egyedül vagy családban nevelem a gyerekeket, a bruttó jövedelmemről, stb. Legszívesebben elálltunk volna az egésztől, de úgy voltam vele, hogy nem hagyom annyiban: kitöltettem, beküldtem.
-  csend 
- június 4.-én kaptam egy értesítést nyertes pályázatról és egy bankszámlaszámot, amire az önrészt befizethetjük. Ha ez megtörtént, elkészítik az Erzsébet kártyát, aminek a számával lehet majd szállást foglalni. 
- június 20.-án megkaptuk a kártyát, Laci azonnal felment a honlapra szállást foglalni (dolgozott, telefonon diktáltam le neki a kártyaszámot) 
Hip-hip-hurrá, szeptember 12.-ére sikerült is lefoglalni egy balatonöszödi nyaralást...
Szóval nyáron, mikor mindenki itthon lebzsel, csinálhatunk ugyanúgy önerőből programot, mintha mi sem történt volna. Ami nem is baj, csak zavar, hogy szeptemberben, iskolaidőben nem akartunk a Balcsira menni, főleg a déli partra nem. Ha nincs befizetve az önrész, nem mentünk volna. Nem sírok, csak emiatt a béna szervezés miatt kicsit rossz szájízzel gondolok erre az egészre. A történet tanulsága, hogy lúzer, aki ilyesmiben az államra hagyatkozik. Soha többé.

    

Nincsenek megjegyzések: