2013. március 23., szombat

Silent city


Nagyon jó film volt, a főszereplő, Laurence Roothoft pedig olyan szépen, természetesen játszott, hogy csak na. Rögtön a kedvenceim között találta magát.

A múlt vasárnap megnéztem Ákossal a Pí életét DVD-n. Annyira tetszett, hogy elkezdtem a könyvet is olvasni. A kollégám szerint, akitől kölcsönkaptam, nyugodtan kezdődhetne a 100. oldalon, olyan érdektelen az eleje. Nekem, az örökös Gerald Durrell rajongónak más a véleményem, szerintem ezek sem lényegtelen részek és elég jól vannak megírva. Ehhez képest azt kell mondanom, hogy a film kivételesen teljesértékű adaptációja a könyvnek, sőt: sokkal teljesebb egész.

7 megjegyzés:

ajsa írta...

Én is épp a Pí-t olvasom. :) Egyébként ez az a film, aminél a 3D és mozivászon nagy mérete teszi igazán teljessé a mondanivalót. Meglepő módon nem visszaéltek, hanem éltek a technológiában rejlő lehetőségekkel. Nekem is nagyon tetszett.
(Az előző bejegyzésed törölted?)

ixchel írta...

Kitöröltem, mert időközben változott a helyzet némiképp.
Szóval megérte volna 3D-ben nézni, moziban? Akkor ezt beütemezem. A könyv hogy tetszik?

ajsa írta...

Szerintem mindenképpen érdemes megnézni, sokat hozzáad a 3D, bár én meg csak úgy láttam. :)
Nagyon tetszik a könyv, nekem sem tűnik feleslegesnek az eleje, kb. ott tartok, hogy útra kelnek. Sajnos, nem nagyon lesz időm mostanában szépirodalmat olvasni, munka fronton nálam is nagy változások voltak.

Alma írta...

Hé. én jövök neked egy 3D-s Pível, csak lerokkantál időközben:))

ixchel írta...

...hmmm...áprilisra szívesen beütemezném :)

ixchel írta...

Végül szépen kikerekedett minden, megérte elolvasni.

Alma írta...

oké április:)