2012. január 30., hétfő

Mákos bonbon

Bonbonkészítési mániám újabb szüleménye a mákos bonbon. A Keleti melletti boltban már csak fehér csokit találtam, úgyhogy a nem túrós desszertet csináltam, ahogy terveztem. Darált mákot pirítottam 3:1 arányban cukorral, egy kis citromhéjat reszeltem bele és annyi tejjel kevertem össze, hogy jó sűrű legyen. A fehércsokis szivecskékbe egy kis CBA-s, majdnem házi minőségű baracklekvár fölé ezt töltögettem. Nem azért mondom, de egyszerűségében is klassz, ahogy a behízelgően édes fehércsokit pont kiegészíti ez a savanykás-fanyarkás íz. Már megint nem fényképeztem. Ja, 10dkg csokiból 18 szívecske lett.

2 megjegyzés:

Alma írta...

Like!

ixchel írta...

Köszi, ennek örülök:) Laci a lekvárt már túlzásnak tartotta, az övébe legközelebb nem teszek. Nagyon élvezem ezt az egészet.