2010. szeptember 26., vasárnap

Mikor Veszprémben voltunk, nagy nehezen sikerült rávenni Lacit, hogy csináltassunk nekem egy tetoválást. Be is mentünk egy tetoválószalonba, ahol elkezdtem magyarázni az egyik srácnak, mit is szeretnék. Akkor derült ki, hogy én magam se tudom, hogy konkrétan milyen motívumokat szeretnék viszontlátni a vállamon, (valami  szép magyaros motívumot, legyen benne talpas tulipán, meg ilyenek) végül elnapoltuk az egészet, Laci látható megkönnyebbülésére. (Aztán persze jól össze is vesztünk, mi ez az őrültség az én koromban, milyen lesz, ha elkezd ráncosodni, stb.) Hát ennyi a tetoválós történet. Ma azért megrajzoltam és holnap megcsinálom paint-tel, hogy legalább így megvalósuljon.

4 megjegyzés:

Alma írta...

Szerintem inkább csak paint-ben valósuljon meg:)
Mi lesz, ha már megunod?Inkább hennáztass, az legalább még egészséges is.

ixchel írta...

Mindegy, most már úgyis sajnálnám rá a pénzt - sokkal fontosabb, hasznosabb célokra lehet felhasználni. Így is sok mindenre kell nemet mondani a gyerekeknek, szép is lenne, ha én közben meg tetováltatgatnék. De azért megrajzolom, hátha nyáron felfested nekem hennával.

Alma írta...

Bármikor:))

Névtelen írta...

Ezt mondtam neki én is, szép a henna, nem kíván végleges döntést, bármikor meg lehet újítani, ha más motívum tetszik meg neki, és bíztam benne, hogy Te elvállalod. :)