2010. április 24., szombat

Ma

Ma Laci anyukájáék és Anyu is itt volt, hogy felköszöntse Zsozsókámat szülinapja alkalmával. Nekem sikerült ismét egy istentelenül ronda, de nagyon finom citromtortát összehozni. Ott volt a fő probléma, hogy tegnap este fél kilenc felé keveredtem haza Magdi szülinapi bulijáról eszméletlen fejfájással (unikum és pezsgő, jajjj!). A piskótát még megsütöttem volna, de akkor kiderült, hogy Alma elfelejtett tojást hozni, úgyhogy ez ugrott. Úgyhogy ma reggel úgy döntöttem, hogy bolondokháza-effektus helyett szép nyugisan rendbeteszem a házat és babapiskótás verzióval csinálom meg a tortát. El kell, hogy mondjam: kisebb finomításokkal ez lesz az egyik kedvencem, szigorúan a Pavlova-torta után, holtversenyben Tünde puncstortájával.
Piros betűvel írom ide, hogy 18 évnyi házasság után először kaptam dicséretet a szép rendre, hüpp-hüpp. Ez nem anyósomon múlt.
Egyébként aranyosak voltak. Laci együtt főzte meg az ebédet az anyukájával, kertészkedtek, stb.

Nincsenek megjegyzések: