2009. június 5., péntek

Rohadt anyagiak...

Hogy lehet az, hogy egy kapcsolat leggyengébb pontja a pénz? Közvetlenül a szex előtt, de akkor is szigorúan előtte, örökké.
Az én pénzügyi értékrendem a következő:
- számlák, rezsi, megtanulható dolgok (sport, hangszer, bármi.), iskolai programok
- kaja, ruhák minimál-költségvetésben
- élmények
- ház, kert, elektronika, élettelen holmik.
Én így nevelkedtem, számomra ez a világ rendje. Bármiféle eltérés ettől a listától kibillent a lelki egyensúlyomból, rögtön az jár az eszemben, hogy mellékvágányon vagyok. De azért jólesik beülni a nagy TV elé, zenét hallgatni a csúcs hifin. Csak annyival több lehetne, jobban élhetnénk.
Én se fektettem elég energiát a kapcsolatunkba mostanában. Miért olyan nehéz pont annak gyengédséget adni, aki a legfontosabb? Vannak kimondhatatlan dolgok.

2 megjegyzés:

Alma írta...

A napokban voltam árut nézni, azóta megértem Robi dilemmáit, görcsölését.

ixchel írta...

Én meg azon gondolkodom, hogy miért nincs bennem semmi igény az otthonos környezet megteremtésére? Túl egyszerű lenne az örökös költözködésre fogni. Emlékszel, mikor úgy mentünk haza az oviból, hogy az albérletünk egyik fala ki volt dőlve? Milyen nyugodt volt Anyu, ahogy ott állt hat hónapos terhesen. Örült, hogy nem voltunk odabenn.