2009. június 16., kedd

Luxus

M. új helyet talált magának, elvileg július 1.-től már ott fog dolgozni. Ezzel előállt az a ritka kivételes helyzet, amiben talán megválogathatjuk a kolléganőnket. Holnap beadom egy fogtechnikus és egy óvónő kolléganőm önéletrajzát. Már szóltam egy régebbi kolléganőmnek, akivel nagyon jóban voltunk, amíg tovább nem ment a GBEO-val, de még vacillál (diplomás, három nyelvvizsgával, mit keres itt??? ezt csak én kérdezem, ő jól elvan).
Emlékszem, mikor beprotezsáltak a szegedi munkaügyi központba. Nagyon szégyelltem, hogy minimális hozzáértés nélkül előadóvá tettek. Gyorsan kiderült, hogy mellettem egy fodrász, egy kertépítő mérnök és egy óvónő pötyög a billentyűzeten. Ebbe is bele lehetett tanulni. Legszívesebben minden munkanélkülitől bocsánatot kértem volna, amiért éppen én ülök ott és intézem az életüket.
Amit akkor csináltam, és amivel most foglalkozom, az is egy szakma, amit mások megtanultak. Én egy hétig röhögtem az ügyviteli nyelv terminus technicusain. Nem tudom, mi lesz így a "szakadatlan tökéletesedésből".

1 megjegyzés:

Alma írta...

De jó neked!