2009. május 11., hétfő

Lelki eledel

Terike nénitől kaptam egy jó köteg Nők Lapját. Nagy elánnal kezdtem hozzá, hogy magamévá tegyem, elsősorban Schaffer Erzsébet írásai miatt. (Nem megy a kétpontos "a".) Egy ideje egyébként is játszom a gondolattal, hogy hetente betérek majd újságért abba a Víg utcai kis trafikba, ahol az az édi kis fekete pitbull őriz és véd, akit jószerével le se lehet vakarni, imádom. Hetente megveszem majd a Nők Lapját és beküldöm a hét levelét. Felfedezik, mekkora tehetség vagyok, állással kínálnak meg majd és a helyemre kerülök. (Kicsit megilletődötten, de feltartóztathatatlanul.)
Szóval: olvasgattam, olvasgattam és egyre inkább lelombozódtam. Az újság a fő irányvonalat és igazmondást tekintve alig volt jobb, mint a Reader's Digest. Olyan optimizmus lengi körül a cikkeit, hogy még!... Jó, tudom én , hogy nőnek lenni nem könnyű műfaj, és néha erőt adhat egy-egy ilyen olvasmány, de az egész mégis erősen habostorta- jellegű: nem igazi étel.
Nagy kiábrándulás volt.

3 megjegyzés:

Alma írta...

Én is valahogy így vettem egyet még régen(Gyömrőn).Ugyanez jött le nekem is.Nem hiszem, hogy nők ópiumát kéne írni, árulni.

Alma írta...

Ja, és érezd magad nem hitelesnek TE.

ixchel írta...

Rehabilitálom a Nők lapját. A múlt héten kísérletképpen vettem egyet és tetszett.