2009. április 18., szombat

Tartóshulla

Fodrásznál voltam, már megint. Nagyon untam már a nyomi, lapos hajamat, úgyhogy bedaueroltattam és kicsit íveltebbre vágattam a hátulját, hogy dúsabbnak tűnjön. Bevásárolni indultunk, mikor Laci megállt és megkérdezte: nem kérdezzük meg, van-e szabad időpontja mára a fodrásznak? (Már a múlt héten beszélgettünk róla, hogy valami új frizurát szeretnék. Pontosabban: egyszerűen csak valami frizurát szeretnék, az össze-vissza vágott hajam helyett.) Besuvasztottak egy melír meg egy vágás-csavarás közé. Egy leendő szomszédom csavarta be a hajamat- a csaj hamarosan a Bimbó utca elején készülgető házba fog költözni.

2 megjegyzés:

Alma írta...

nagyon jó!Én júniusra tervezem a fodrászt, Olivér esküvőjére.Szegeden megyek el anyós mesterfodrászához.Remélem, nekem is vág olyan helyre frizurát, mint Eszternek.

ixchel írta...

Inkognitóban mégy?:)