2008. december 27., szombat

Nagyszülők

Tegnap volt nálunk Márti és Attila. Márti hozott néhány avokádót, lime-ot, paradicsomot és Almával készítettek egy kis quacamolét az ebédhez. Közben szépen elmesélte, hogy az avocado a maják szent növénye, mert tele van egy csomó olyan tápanyaggal, amihez egy olyan területen, ahol kevés a vad, nemigen jut az ember, stb., stb. Olyan remekül elvoltak ott ketten, öröm volt nézni. Alma feloldódott, csillogott a szeme, csevegett, kotyvasztott, kóstolt, evett, utána a maradékból még tett is el magának. Mártinak is nagyon tetszett, megbeszélték, hogy néha suli után ellátogat hozzájuk, ott is alhat, csak szereznek egy vendégágyat. Bárcsak lenne belőle valami! Márti nagyon jó kis bizalmasa lenne Almának, valaki, akivel nincs versenyhelyzetben; családtag, de a kellő távolságban, megfelelő élettapasztalattal a háta mögött.
Lívia jutott eszembe.

1 megjegyzés:

Alma írta...

De jó!Szerintem mindkettőjüknek jót tenne.Az élet meghozza a megoldást, ha odafigyel az ember.
A múltkor az egyesület hanukázásán én is ettem egy fincsi avokádó-dipet.Itthon is nagy kedvenc, pirítóssal.Tölteni nem szoktam, mert nekem túl tömény.