2008. december 30., kedd

Heed

Ma voltunk Huszti Zsoltnál Lacival. Egy szekszárdi kadarkával fogadott, utána betett egy nagyon jó Négy évszak előadást, miután vagy 10 percig mentegetőzött, mondván, hogy nála mostanáig feketelistás volt a mű, annyit hallgatta különféle hifis ismerőseinél, meg azok nála, de ez kivételes, nagy hatással volt rá. Hát, rám is. Úgyhogy míg a többiek kint beszélgettek, én végighallgattam az egész lemezt.
Olyan érdekes volt: én eddig nem ismertem Zsoltot, de ahogy megszólalt, azon nyomban az jutott eszembe: ez a fickó lövész (vicces, ezt mindig jelen időben mondják magukról az emberek). És tényleg: standardpuskával, légpisztollyal is lőtt, és futóvadlövészként is versenyzett.
Csupa érdekes embert hívott meg, de sajna, mire felengedtem, már hazafelé indultunk. (Ha lesz legközelebb, nem sietünk így el.)
Nagyon kellemesen hangzanak a cuccok, amiket csinálnak.

5 megjegyzés:

Alma írta...

Lövész?Nálam ez a csellista.
A múltkor bent voltam a Hajtás Pajtás irodában és b.boltban és az volt a benyomásom, hogy ezek nem kerékpárosok.A futárok között persze vannak és néhány diszpécser is az, de a főnökök és a boltban az eladók nem azok.A sportoló az valami egészen más habitus és erkölcs.

ixchel írta...

Erről az jutott eszembe, hogy engem eddig szinte csak sportolókkal hozott össze a sors: a távfutóknak meg valahogy különösen bejövök, franc tudja, miért. Biztosan érzik bennem a megváltásra váró tespedt, tunya, de jobbra érdemes lényt.

ixchel írta...

Viszont rám ez a fickó nincs hatással, pedig van egy rés a két metszőfoga között, ami egyébként a gyengém.

Alma írta...

Na, még én sem találkoztam olyan csellistával, aki tetszett volna, erre csak vágyom.He-he, rés a metszőfogak között?Mint nekem a szakáll és a pocak.

ixchel írta...

Laci ma belesuttogta a fülembe, hogy a hónap végén lesz egy újabb "szeánsz" H.Zsoltnál. Majd máskor lesz persze "családos" is:)Aranyos, ahogy elkéredzkedik, mintha bármikor is nemet mondtam volna. Nagyon meg volt hatódva, mert Zsolt megkérdezte, hogy mikor dolgozik a hónap végén. Profi.