2019. június 2., vasárnap

Okuláré

Ugyan képet valamiért nem tudok telefonról beilleszteni, de ez is nagy esemény és mai történés: vettem egy olvasószemüveget.
Mindig nagyon büszke voltam a látásomra, mármint ha akartam valamit, azt elég messziről is megláttam, közelről meg perszehogy. Mostanában viszont azt vettem észre, hogy nemcsak a csomagolásokon, de a telefon kijelzőjen is sokszor homályosan látom a betűket.
Öregszem, na. Vívódtam egy pár hónapot, hiszen az én szememmel nem lehet baj, az tökéletes. Meg jött is a kisördög: na, mit nem akarsz látni? Aztán ma fogtam nagam, bementem az 1eurós boltba és vettem magamnak egy 1 dioptriás olvasoszemüveget. A franc fog itt kínlódni az apróbetűvel. Hazavittem és családilag körbepróbalgattuk. Nagy álmélkodás es ujjongás közepette állapítottuk meg mi, 40 felettiek, hogy mennyire klassz vele olvasni. De ez most szöget ütött a fejembe és csak beméretem a szemem egy szakemberrel.

2 megjegyzés:

Alma írta...

Ukulelét olvastam először :D
Szemüveget Tündének is!

ixchel írta...

Emlékszel arra a videora, amit körbeimádott a facebook népe, mikor egy kisbaba megkapja az első szemüvegét? Na olyan.