2019. május 26., vasárnap

Zöldséges lángos




Nem sok híja, hogy válóok lett belőle, de végül csak elkészült. A lángostészta fele zabliszt, fele teljeskiőrlésű zabliszt keveréke, olivaolaj, élesztő, pici cukor, ilyen nyúlós, lágy állagú lett. Mikor a fűszerek közt keresgéltem, találtam egy sültcsirke fűszersót, azt még beleöntöttem, ez mondjuk nem volt rossz ötlet. Ja és a fagyasztóban még volt zellerzöldem, azt is. Mikor megkelt a tészta, akkor gyúrtam bele a lereszelt sárgarépát. Olajos deszkán kicsit még kelesztgettem, mielőtt kisütöttem volna. Ronda kis sárkányok lettek, de meglepően nagy sikere volt. Fokhagymásan, ubisalival ettük.

2 megjegyzés:

Alma írta...

Vegán lettél?

ixchel írta...

Soha :D eredendően a családi nyomás vitt rá, hogy vegán recepteket próbáljak ki, de megtetszettek ezek a kalandozások. Időközben teljesen elhagytam a tejtermékeket, mondjuk sírva, de megérte. Nagyritkán eszem húst, halat, de az esti tojásrántottám nélkül nem mehet le a nap. (Na jó, néha igen.)