2013. június 9., vasárnap

Ébenkémnél a nyári vedlés eddig se volt egyszerű (labrador-szetter-miegymás keverék) jó tömött aljszőrzettel, selymes fedőszőrzettel egészen istenesen telehintette a kertet a leggondosabb, szinte napi szintű fésülgetés ellenére is. Na ehhez az idén nem volt türelmem, úgyhogy szegénykém már elég elhanyagoltan nézett ki. Kefélgetéssel már nem sokra mentem volna, a probléma ollóért kiáltott. Nem kell ide kutyakozmetikus, megnyírom én a kutyát, mi az nekem? -gondoltam naivan. Mi mondjak: kb. tíz perc után már a hátamon csorgott a víz, azt hittem, sose végzek. Két napig tartott, mire elfogadható külsőt varázsoltam neki. (Bár most két hétig csak naplemente után fogom sétáltatni, ez zicher.)
Ákos az imént vette szemügyre a művemet. Rá jellemző módon csak ennyit mondott: olyan mint egy kollaboránsnő, csak a tábla hiányzik a nyakából: nácikkal kurválkodtam.

2 megjegyzés:

Alma írta...

:DDSzegényke

Shock írta...

Látod,én ezért nem merem Mackót megnyírni :))