2013. február 3., vasárnap

Kár volt a TRX felé kacsintgatni: múlt szerdán sikerült kipattintani a térdemet a helyéről, úgyhogy most itthon nyalogatom a sebeimet. Az edzőm persze rögtön átvitt a sürgősségire, de ott, azon kívül, hogy kaptam egy rögzítőkötést (rosszul felrakva), meg némi intelmet, hogy három napig ne terheljem, semmi egyebet nem kaptam. Ja igaz: egy beutalót MRI-re, ezzel a megjegyzéssel: bárhol kérhet időpontot, csak ne nálunk, mert hónapokra előre be vagyunk táblázva. Az ambuláns lapomra rá van írva: a panaszok fennállása esetén két hét múlva MRI lelet birtokában a helyileg illetékes szakrendelőben jelentkezzen. A körzeti orvosom belgyógyász, úgyhogy nem is akart belefolyni az egészbe, tanácsok erejéig se. Laci szerzett nekem mankót a Vateráról, én meg bújom a netet a teendőkért. Csütörtök volt az első nap, mikor ki mertem mozdulni mankóval, de egy örökkévalóságnak tűnt, míg a körzeti orvoshoz elértünk (azt is minek). Utálom ezt. 

4 megjegyzés:

Alma írta...

Rémes.Szerintem műttesd meg, én már nagyon sajnálom, hogy nem volt rá időm.Az Uzsokiban vannak szakemberek, a Honvédban pedig az ortopéd doki felírat addig tornát meg kezeléseket.Kombinálgass, Pesten lehet.

ajsa írta...

Á, de ismerős ez valahonnan... :( Gyors jobbulást! (Nem akarlak kiábrándítani, de kizártnak tartom, hogy 2 héten belül megtörténjen egy MR vizsgálat...)

ixchel írta...

Köszi:) Úgy tűnik, "szépül" a történet, nem csak szalagszakadásom, hanem porcsérülésem van. A XVIII. kerületi szakrendelőben teljesen korrekt módon láttak el. Az itteni orthopédus a Sportkórházba küldött tovább, de lehet, hogy lesz helyette egy jobb variáció.

ixchel írta...

Brigi közbenjárására szerdán megműtötte térdemet a Merényi szuper orthopéd sebésze. Másnap kivették a draint, és felkelhettem, gyógytornázhattam, elkezdhettem mankóval járni. Tegnap elhagytam a mankót, egy bottal járkálok itthon. Napról-napra jobb!