2011. április 5., kedd

Tisztítótűz

Sajnos nem fényképeztem le azt a bámulatos paradicsomsalátát, amivel Laci lepett meg tegnap vacsira (sajtos tészta mellé). Gondolta: itt a tavasz, összerittyent egy ilyen könnyű kis vacsorát a jobb közérzetünkért. Kiéhezve vetettem rá magam, de fél tányér saláta után majd' lefordultam a székről: fél órán keresztül rázott a hideg, kis híján újra megszemléltem a vacsorát, csak más alakzatban. Nem voltam egyedül: Lacin kívül (aki egy ilyen ebéd után még elment biciklizni, mindenki hasonló állapotba került  (Felettébb gyanúúúúús!). Mint utólag kiderült, a saláta lilahagyma-paradicsom aránya egy kicsit brutálisra sikerült. Laci kommentárja az eseményekhez: most erre van szükség, ez kihajtja belőletek a lázat! Igaz, hogy vacsora előtt csak éhes voltam, de hát ki tudja. Lázas  mostanában már nem leszek.

Nincsenek megjegyzések: