2010. december 22., szerda

Mindjárt itt a karácsony és én megint nem érzek semmit az egészből, és ez csakis az én hibám. Az Ünnepeket előkészítő sok-sok ceremónia kimaradt: nem készítettünk adventi koszorút, nem sütöttünk mézeskalácsot, nem meséltünk karácsonyi történeteket, nem díszítettük fel a házat. Az adventi naptárról nem is beszélve. A hangulat csapnivaló, minden szempontból. Jövőre tartalékolok erre az időszakra szabit, meg némi pénzt, hogy legyen idő, energia és némi alapanyag a készülődéshez.

3 megjegyzés:

Alma írta...

Hogyha hamarabb olvastam volna, vittem volna nektek hobbyfestéket, mécsesfestéshez.Az a gond, hogy nincs nálunk kinek festeni, senki nem örül a kézzel készített ajándékoknak(felmenők, nem a gyerekek):(

Alma írta...

Én igen, kapok is a gyerekektől állandóan, olyan édesek:)

ixchel írta...

Én is nagyon szeretem, ha ilyesmivel lepnek meg. De szerintem Apu is, az én filctollal festett húsvéti tojáskáimat vagy 15 évig biztosan őrizgette. (A lakásfelújításig, akkor sok minden az enyészeté lett.)