2010. november 10., szerda

Új frizura

Ez lett volna az eredeti, és a fodrásztól kijöveteltől számítva mintegy 16 órán keresztül így is állt. Aztán fokozatosan egyre hullámosabb lett, pillanatnyilag minden fáradozásom ellenére arra áll, amerre akar. Laci szerint fiús, úgyhogy már nem olyan boldog és elfogódott, mint múlt héten szerdán és csütörtökön. Fénykép pénteken lesz, normális, nappali fényben elkövetve.

Ez a haj jobban tetszett volna, de ehhez ilyen szép vékonynak kell lenni. (Arcforma)

5 megjegyzés:

Alma írta...

ahhoz jó fodrász kell, hogy olyanra vágja, ami így is marad

ixchel írta...

Találtam Gyömrőn egy nagyon jó fodrászt, ő vágta a hajamat. Hobbiból egy dzsessz-zenekarban énekelget, a hangja is olyan, beleborzongok, ahogy beszél. Előzőleg is ő vágta a hajam, mikor be lett dauerolva. Aztán elfelejtettem a nevét és tévedésből egy másikhoz jelentkeztem be, na, ő nem volt akkora művész. Majdnem elájultam, mikor megláttam, hogy ugyanaz a nő, aki olyan zokniárus cigány hajat vágott nekem pár éve.

ixchel írta...

Na, itt a kép. Tegnap mostam hajat, beszárítottam, kivasaltam. Hiába nyalom le, felpöndörödik.

Alma írta...

Hol a kép?

ixchel írta...

A facebook-on:)