2010. július 10., szombat

Kesergés

Csak rászántam magam egy méregtelenítő kúrára, úgyhogy ma keserűsó és grapefruit-lé a menü a következő rend szerint: 14, 18,20 (16-kor is kellett volna, de elfelejtettem) órakor egy-egy ek keserűsó vízben feloldva, 22h-kor 1,5 dl olivaolaj és 1,5 dl grapefruit-lé összekeverve (remélem, nem hányom ki), utána gyorsan lefeküdni és legalább 5 órát vízszintesben aludni. Hát nem tudom. Remélem, hat. Mindig harapós kedvem lesz mindenféle megvonástól, ez most sincs másként.

5 megjegyzés:

ixchel írta...

Megérte, reggelre kiderült, hogy volt két epekövem.

Alma írta...

Miért nem írsz?Hiányzik.

Shock írta...

Nem volt hasmenésed?

ixchel írta...

Nekem nem volt vészes, de Lacinak egyébként is gyors az anyagcseréje, ő nagyon rosszul volt a keserűsótól. Én viszont sokkal jobban érzem magam azóta.

ixchel írta...

Írnék én, de ebben a melegben nincs energiám. (De az jólesik, hogy szívesen olvasod.)