2010. június 6., vasárnap

Hímzés

Ezt a gyönyörűen kihímzett blúzt Mártitól kaptam. Időről-időre előveszem, nézegetem. Szinte zavarba ejtően burjánzó, érzéki ez a színes virágkavalkád, de van benne valami erőt adó. Mindig arra gondolok, hogy biztosan szerelmes volt,. aki hímezte, pedig lehet, hogy csak profi. Sajna, valami rettenetes, átlátszó, műszálas anyagból készült, úgyhogy nem viselem. Viszont van egy fekete blúzom, amire szeretném átmásolni a ezt a szépséget.
Tegnap elkezdtem lerajzolni, hogy az ujjaimban legyenek a minták, hátha nem rontom majd el a hímzést. Lehet, hogy a végén majd valami teljesen más lesz a minta, mint az eredeti, nem biztos, hogy tartani tudom majd magam ehhez a szigorú szimmetriához és a virágok is valahogy máshogy kerekednek ki az ujjaim közül, mint az eredetin, pedig még csak rajzolom-festem. Kár, de hátha így se lesz rossz. Azért megpróbálom tartani az eredeti arányokat, úgy lenne az igazi.

1 megjegyzés:

Alma írta...

Én is hímezni fogok most a nyáron.