2009. október 16., péntek

Extrapiramidális pályán

Kb. egy hétig üresen álltak a karámajtók a Keletiben, talán egyszerre vette ki éves szabadságát a Vasútőr Kft, vagy mi. Gyanakodva tettem vissza az automatikusan előrántott bérletemet: nocsak, nocsak? Sztrájkra készülünk? Amilyen nehezen és lázadozva szoktam hozzá a kerítéshez és az ellenőrökhöz, úgy vett rajtam erőt a szorongás. Szinte szégyenlem, mennyire hozzá lehet szokni a kellemetlen és értelmetlen tevékenységekhez. Vagy csak a tapasztalat, hogy az ellenőrök elmaradása mindig durva késéseket vagy sztrájkot jelzett. Talán, lehet...
Tegnap reggel minden visszaállt a "rendes" kerékvágásba: az ellenőrök a helyükön, mi ismét türelmetlenül topogunk a kapukon kifelé menet, ahol felvillantjuk a vonaton már leellenőrzött bérletünket, teljesen formálisan, mert kivehetetlen, mi is van a tokban. A megkönnyebbült sóhaj utáni másodpercben már újra utáltuk őket, bennük ezt a hülye rendszert, a MÁV-ot a büdös, zsúfolt, örökösen késlekedő vonataival.
Csak el ne kezdjenek sztrájkolni....

3 megjegyzés:

Alma írta...

Én is most hallottam, hogy esetleg megint MÁV-sztrájk lesz, nem mondom, van mit szidni a szolnoki vonalon, de a gyömrői busz tömegnyomorához képest, -ha jól emlékszem,- egy álom.Szegény Sára is buszozni fog, hajaj!

ixchel írta...

Hétfő reggel sikerült belekóstolni a sztrájkba, de szerencsére hamar felfüggesztették, de így meg mi értelme az egésznek?

Alma írta...

ráérzel a hála ízére:)