2009. augusztus 17., hétfő

Barátság

Mostanában kezdek rájönni, milyen fontos a családnak a baráti kör, illetve több baráti kör, aminek a metszéspontjában mi állunk.
Egyrészt: mindenki elnézőbb a másik családjával szemben, ezzel kijavítják a türelmetlenségből eredő hibákat. Nem azért, mert az illető jobb ember. Azért, mert a másik családdal nem neki kell élnie, ezért az akár tökéletlen is lehet. Mellesleg: ez egy egészséges nézőpont, ami belátásra késztet és gyógyít.
Másrészt: minden új barát új nézőpontokat ad a túlzott közelségtől elhomályosult szemeknek. Én rengeteget köszönhetek Neked, Tünde, mert általad értettem,láttam meg egy csomó mindent Lacival kapcsolatban, amiktől azelőtt kiakadtam.
A koedukált munkahelyek legfontosabb előnyének is ezt tartom: az ember megfelelő távolságból szemlélheti a másik nemet. Nagyon aranyos volt, ahogy Laci rácsodálkozott a neki szimpatikus kolléganői gyengéire: nahát, nekik is van ilyesmi?

2 megjegyzés:

Alma írta...

Éppen ma magyaráztam el Robinak(egy másik nővel kapcsolatban), hogy egy nő minden percben más és más, ő legyen a szilárd pont.

ixchel írta...

Érdekes, nálunk Laci az, aki minden percben más és más, ez az egyetlen szilárd pont:)