2009. augusztus 9., vasárnap

Azért a víz az úr...

Ma a barátommal elvittük Editet biciklizni. Először csak Monorig mentünk, itt megálltunk inni, majd feldobtuk, hogy mit szólna, ha elmennénk Gombáig. Vérszemet kaptam, és megpróbáltam rávenni a társaságot, hogy ne csak Gombáig, hanem Úri-ig menjünk el, ugyanis a kedvenc útvonalam a két település között van, igaz, ez a létező legkeményebb útvonalunk is. Ricsi józanabb volt, rögtön mondta, hogy Monortól Gombáig is szép kis dombok vannak, elég lesz ez most az Editnek. Hagytam magam meggyőzni, és elindultunk. Edit valahol kicsit lemaradt, mi a Gomba táblánál megvártuk, majd pár perc pihenő után elindultunk visszafelé. Monoron ismét megálltunk wgy kávé, ásványvíz felfrissített minket, aztán irány haza. A visszaút elég nehezen ment a drágámnak, viccelődtem is vele eleget, hogy "habár felül a gálya..." :)
Mire hazaértünk alig 38 km-t tettünk meg, de be kellett látnom, hogy a barátomnak igaza volt, hogy fokozatosan kell terhelni. Megbeszéltünk, hogy legközelebb Isaszegre megyünk Edittel, mi pedig még a hónapban, vagy szeptember elején elmegyünk egy egész napos túrára valahová.
Múlt héten csütörtökön megleptem anyukámat, eltekertem hozzá Budakalászra. Másnap ebéd után jöttem vissza. Egy út 50 km, szinte végig Bp.-en. Nem ez lesz a kedvenc útvonalam.

4 megjegyzés:

Alma írta...

Nekem is ez kellene, de olyan lusta vagyok ebben a melegben.

Alma írta...

Én éppen Pesten szeretek bringázni, annyira fog hiányozni:(

ixchel írta...

Miért, mi változik szeptembertől?

Névtelen írta...

Zsófinak vettünk 17-ért egy csepel camping bringát ide Gyömrőre, suliba, játszótérre, tóhoz, stb. Szinte orogonal állapotban van, nagymamáé volt, garázsban tartva.