2009. július 13., hétfő

Babonaságok

Nem igaz, hogy a horoszkópom szerint skorpió vagyok, az aszcendensem rák, mégsincs semmi közöm a varráshoz. Tavalyelőtt turiztam magamnak egy bénán kiszabott párnahuzatot. A közepén egy enervált indiai herceg ring díszes elefántja hátán. Jogarát maga elé tartja, mintha így akarná elhárítani a rontó kezeket. Megsajnáltam, mert az egyik szélén pont félbevágták szegényt, úgyhogy megvettem és hazahoztam. Szétszabdaltam egy régi bordó bársonyingemet, gondoltam, ebből teremtem meg neki a hatásos keretet. Pár napig eljátszogattam a gondolattal, hogy s mint fogom bevezetni a párnahuzataink szűk körű klubjába, papíron megtervezgettem, aztán félretettem valami rendrakás alkalmából. Ma újból elővettem a varrógépet, hogy az ascendensemből erőt merítve beszűkítsem az új nadrágom szárát. Szegény félbevágott herceg szemrehányóan pislogott ki a dobozból. Mindketten tudtuk, hogy hiába.

3 megjegyzés:

Alma írta...

Nálam már a nadrágok is szemrehányóan pislognak, totál anti-kreatív lettem.El sem tudom hinni, hogy valaha én varrtam, hímeztem annyi mindent.

ixchel írta...

...és milyen szépeket! Ákossal tegnap nosztalgiáztunk róla.

Névtelen írta...

Milyen aranyos írás. Mosolyt csaltál az arcomra. :)