2009. február 3., kedd

Patkányok

Most, hogy hozzánk került a Gyermek- és Ifjúságvédelem, és elkezdtem iktatgatni az anyagaikat, egyre szarabbul vagyok. Azt gondoltam, hogy tanulságos lesz, de csak a gyomrom forog attól, amiket látok. Át fogom passzolni valakire, bármi mást elvállalok, akár bűnjelezek is. A gépjárműves rész szórakoztató volt, az autókat ugye nem sajnálja az ember, legfeljebb a tulajdonost, aki még évekig fizetheti a részleteket egy nemlétező jármű után. Sok volt a csalás, lízingügyletek, stb. , sőt: egyik másik ember csibészsége előtt titokban megemeltem a kalapom. De ez most más, olyan szennyes, a tudattól is rosszul leszek, hogy ilyen emberek akár megbilicselve ott lehetnek, ahol én. Visszasírom az unalmas GBEO-s időket.

3 megjegyzés:

Alma írta...

Tegnap z.terápia után a Vámházkörúton sétágattunk Barnussal.A csarnok felől egy nő vonszolt egy kisgyereket, kb. 4-5 év körüli kislányt.A gyerek kínlódva sírt(nem hisztizett), amikor egy kapualjhoz értek, ahol egy másik nő várta őket, akkor a kislány keservesen és pánikolva felsírt.Barnus: miért sír így ez a kislány?Én: nem tudom.Barnus: viszik, hogy feláldozzák.
Ilyenkor mit tud tenni egy kívülálló?

Névtelen írta...

Nehogy elvállald a bűnjelezést!!! Nem neked való, sok szám, ezernyi figyelem, nagy buktalehetőség. A másikat pedig majd megszokod, ilyen a való világ.Meg aztán lehet, a fele sem igaz. Sok feljelentés van bosszúból, alaptalanul, túllihegve.

ixchel írta...

Igen, én is találkoztam már olyannal, ami szinte biztos, hogy kamu volt. Tünde: eddig én se avatkoztam volna bele más dolgába, meg ismerve a nagyjeleneteket,amiket Dóri is le tud vágni...meg az ember nem akarja olyan helyzetbe keverni magát, aminek nem látja a végét. Mit mondasz akkor? Meg tudod védeni magad, a saját gyerekedet, ha közbelépsz? De most már nem mernék elmenni egy ilyen szitu mellett.