2009. szeptember 12., szombat

Lajosok

- ..és hogy van Laci?
- Volt egy-két kemény hete: szemviszketés, orrfolyás-dugulás, de a fulladások szerencsére nem tértek vissza.
- Én is egész jól kordában tudom tartani az allergiámat, de Lajos-nap körül mindig ellenállhatatlanul tör rám, akkor dögrováson vagyok. A nagyapám is Lajos volt, hááát...nagyanyámnak nem volt könnyű élete mellette. Igencsak szerette az italt, és akkor nem volt tekintettel senkire, semmire. Aztán ezzel sokáig nem is foglalkoztam, míg pár éve egy kineziológus csinált nálam egy oldást, és ott kiderült, hogy az asztmám ide vezethető vissza: emlékekhez, amiket takarosan elsimítgattam.
- Nahát, ez milyen érdekes.
- Persze mindezt akkor még nem tudtam, mikor a férjemmel összeismerkedtünk. Csak megjegyeztem, hogy az én nagyapámat is így hívták. Több jelentkező is lett volna, de valamiért őt választottam.
- Gondoltad, talán inkább egy Lajos...